Örömteli béke, apa szabadságon. Itt a dinnye szezon, már ami a pocak méretet is illeti. Jó ilyenkor várandósnak lenni, itt a rengeteg zöldség-gyümölcs szezonban frissen, saját a kertből, legjobb.

És itt a meleg, bár a kertben van lehetőség hűsölni, pancsolni kicsik-nagyok örömére, otthon mindig jobban utoléri az embert a munka. Talán ezért is jó néha elmenni hazulról nyaralni, már ha megteheti az ember. Idén mi kétszer is el tudtunk utazni, azért írok most erről, mert két nagyon klassz helyet szeretnék bemutatni.

Júliusban Gyulán voltunk, várfürdőben elsősorban. A gyermek nagy vizicsibe, és kár tagadni, mi is nagyon szeretünk buggyanni. A gyulai várfürdő, azt hiszem, az egyik legpompásabb fürdő, tudom sok van az országban, de ez tényleg csúcs. Gyermekbarát, és családbarát több szempontból is.

A pénzezést nem írom, mert az relatív, kinek mi a drága. Na de itt a medencék, az éttermek, a környezet, kint-bent csudi klassz. Benn baba-mama szobam mikró, pihenőszék, etetőszék, kiságy, babzsák, játék, wc szűkítő, bili stb. kalózos gyerekmedence.

Gyerek-felnőtt medence pezsgőelemekkel, ugribugrival, forgó és csúszó miskulanciával, többféle szauna, masszázs, szóval tényleg szinte minden korosztály megtalálhatja itt a számítását. Kinn is gyönyörű minden, tiszta és barátságos környezet.

Plusz, hogy a városban is nagyon klassz minden, az éttermekben aranyosak, lehet a gyerekkel is nyomulni, és ha valaki nem csak vizeskedni akar, van nagyobb gyerkőc, akit leköt, akkor lehet várat nézni, kirándulni. Szóval szerintem családoknak ideális környék.

A másik hely, ahová sikerült eljutnunk, Gyenesdiás, Keszthely mellett egy köpésre. Mi már másodszor voltunk ezen a környéken. Még az első csodát vártuk, pocakosan jártunk arra nagyon jó volt.

Konkrétan a Libás strandot szeretném ajánlani, már akkor eldöntöttük, hogy amikor meglesz, a gyerek ide vissza kell hozni. Fokozatosan mélyül ugye a víz, szépen pihe-puha homokkal feltöltötték a partot (ha jól sejtem minden nap átgereblyézik frissítik).

Hatalmas saralás, homokvárépítés, pancsizás, mindent lehet egyszerre felnőttnek, gyereknek. Figyelmesek, a strandon napernyőkkel védik a kicsiket. Klassz nagy placc nagy fákkal, nagy árnyékokkal.

Többféle és jó étkezési lehetőség van, ahol van rendes leves, második, friss minden, ahol még ilyenkor is meglehet próbálni a túrós palacsintát. 🙂 Keszthely abszolút pozitív tapasztalat, több étteremben jól fogadják a gyerekeket, játszósarok, pelenkázó helyiség, ilyesmi ….

Azért nagy dolog ez nekem, mert sok helyen nem fogadják jól a gyerekeket, csúnyán néznek ha szaladozik, vagy hangos, nehéz úgy elmenni vacsorázni, hogy van egy rohanós gyerkőc, mert az egyik szülőnek menni kell, és nagyon kellemes amikor jelzi a pincér, hogy van asztal a játszósaroknál és a szülők, amíg normálisan megvacsoráznak vagy megebédelnek, a gyerek is el,tud lenni. Jó, hogy erről sem kell lemondani csak, mert gyerek van…

Egy még nagyon kellemes élményt muszáj elmesélnem, Keszthely sétáló utca, olasz fagyis srácok törve a magyart nagyon kedvesek, előzékenyek, hatalmas gombócok, a gyerek, miután majdnem körbe nyalta a fagyis hűtőt, jó kapjon tölcsért, a srác megmeríti az egyik fagyiban. (Jó, nem szólok, a gyerek is nyaral, joghurtos nem hupikékszinezékfagyi) Kettőt nyal a gyerek, persze leejti a szutykos kőre, nincs 3mp-s szabály, kuka, üvölt, „várj, várj garanciás a fagyi”, a srác kapja a tölcsért elő, még jobban megmeríti a gyereknek … és tessék… 🙂

Pocakosan a másfélévessel nem mondom, hogy olyan pihentető a nyaralás, mint gyerek nélkül, kár tagadni, viszont nem is hétköznapi. Jó érzés visszaigazolást kapni a játszótéren, hogy milyen ügyes, a vízben milyen bátor és jól mozog, jól reagál az estleges merülésre.

Jó érzés, ha kedvesen játszik más gyerekekkel, mastercard élmény, mikor vadidegenek szólítanak meg és dicsérik, nekik nem kötelező, így őszintén jön … Nagy élmény olyan helyekre vinni, ahol még nem járt, új élményeket adni, nem görcsölni. A parton sokan furán viselkedtek a gyerekeikkel, türelmetlenek voltak, persze kicsit fárasztó, apa, anya, mindenki „izzad”, de szerintem jó, hogy nyaralhatunk gyerekkel is.

A víz meg a várandósság, hát igen, sokan húzódoznak, mert veszélyes lehet, én megkérdeztem, minden rendben, nem probléma, ha rendesen odafigyel az ember, szerintem így pocakosan is nagyon jó a nyár, a meleg, a víz.

Amikor bementem a vízbe, és a matracon lebegtem, kezem a pocakon, igen jó volt együtt lebegni a második csodával. Még jobban együtt voltunk. Itt van a 26.hét, mindjárt vége az augusztusnak jön az ősz, a madarak lassan költöznek, én pedig kezdem a fészekrakást.

Szólj hozzá!

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .